Herečka, která rozvíjí talent dětí

17.08.2019

Veronika Senciová je akční všemi směry. Pořádala Restaurant Day na Stříbském mlýně v Ivančicích, vede neziskovku O děti postaráno, rozvíjí talent dětí, pořádá divadelní a hudební příměstské tábory a letos se jí povedlo vytvořit unikátní divadelní představení Zlatovláska s dětmi a dospěláky z Rapotic a s živou hudbou kapely Tranzan. Na Sousedské slavnosti nemůže chybět :-)

Narodila jsem se a vyrostla na jihozápadním Slovensku, kde se míchá slovenský a maďarský temperament, kde emoce lítají vzduchem a divadlo hraje téměř každý.

K divadelnímu řemeslu jsem prvně přičichla už na základní škole díky skvělé ZUŠ a paní učitelce literárně dramatického oboru v blízkém městě. Jeviště mě okouzlilo a rozhodla jsem se pro studium herectví na konzervatoři v Bratislavě. Už během studia jsem hrála v divadle Nová Scéna v Bratislavě, v Slovenském rozhlase, Slovenské televizi, dabingu nebo reklamě. První angažmá bylo v mém vysněném Divadle Andreja Bagara v Nitře. Na konci první sezóny jsem však dostala nabídku, která se neodmítá. Režisér Zdeněk Černín měl bláznivý nápad - pokud se naučím přes prázdniny česky, obsadí mě do role Maryše v stejnojmenném dramatu. Byla to výzva a já mám výzvy ráda. Na podzim jsem už odehrála své první divadelní představení v češtině v Slezském divadle v Opavě. Po tom následovala jedna krásnější role za druhou nejen v tomto divadle, ale i v Městském divadle v Brně, Buranteatru nebo v projektu Listování. Hrála jsem různé charaktery, osobnosti nebo také hmyz :-) Byla mezi nimi Jenůfa (Její Pastorkyňa), Alice (Na dotek), Žena (Pomoc), Šebestová (Mach a Šebestová), Elena Harprová (Jezinky Bezinky), paní Cvrčková ( Ze života hmyzu), Dívka ( Divadlo svět), Marie Stuartovna (Marie Stuartovna), Joan (Sexuální perverze v Chicagu), Laura ( Skleněný zvěřinec) nebo Líza (Manželské vraždění). Kromě Zdeňka Černína jsem spolupracovala s režiséry jako J. A. Pitínský, J.Bednárik, P. Mankovecký, H.Mikolášková, G.Skála, I.Krejčí, P.Jarčevský, A.Doležal, B.Matuščin a mnoho dalších.

Po narození druhé dcery jsem se večerního hraní v divadle vzdala a začala jsem se více věnovat práci s dětmi. Přes pořádání zážitkových dílen jsem se dostala k příměstským táborům a založení neziskové organizace O děti postaráno s převážnou činností v Ivančicích, ve které se věnujeme dětem a rozvíjíme jejich talent. Vedu divadelní kroužek v Rapoticích a nově také učím on-line podnikatelky jak se ze stydlivé trémistky stát sebevědomou hvězdou internetu. Hereckou práci si užívám i nadále a to v dětském Divadle Koráb se skvělým Radimem Korábem a u natáčení pro televizi nebo film v režii například Ondřeje Trojana nebo Dana Svátka.

2019 Sousedé z Kahanu a Ivančicka | Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky